Bestelling plaatsen
Online een vloer bestellen bij Vloer Weert? Dat hebben we lekker makkelijk voor je gemaakt! We nemen het hele proces uit handen, van keuze tot leggen.
Hoe kun je een bestelling plaatsen
Je nieuwe vloer kun je op verschillende manieren bij ons bestellen. Hieronder leggen we het even kort uit per manier.
Direct bestellen
Weet je precies welke vloer je wilt? Dan kun je kiezen om je product of vloer in je winkelwagen te doen en verder te gaan met het bestelproces. Vul gewoon het aantal vierkante meters in dat je nodig hebt en vink eventueel aan of je snijverlies mee wilt rekenen. Daarna kom je in de winkelwagen terecht, en bij de volgende stap kun je eventueel een kortingscode invullen en je gegevens invoeren. Tijdens de stap “bezorgen of afhalen” plan je zelf je gewenste bezorg- of afhaalmoment in. Die datum is voor 90% zeker – we bellen je altijd even om het te bevestigen of samen een andere dag te prikken.
Offerte aanvragen
Wil je volledig ontzorgd worden en je vloer laten leggen? Dan is onze offerte-aanvraag perfect voor je! We geven je advies op maat over welke producten je nodig hebt, in welke hoeveelheden en natuurlijk de legkosten. Je vindt de offerte-aanvraag op de productpagina. Zo werkt het:
Je contactgegevens – We vragen je naam, e-mailadres, telefoonnummer en adresgegevens. Zo kunnen we je persoonlijk adviseren en contact opnemen.
Project informatie – Vertel ons de oppervlakte in vierkante meters, wat voor type woning het is (woonhuis, appartement of anders) en wat je huidige ondergrond is (beton, hout, tegels of weet je het niet).
Vloerverwarming? – Heb je vloerverwarming, geen vloerverwarming of weet je het niet? Dit is belangrijk voor het kiezen van de juiste ondervloer.
Afwerking – Wil je geen afwerking, inclusief plinten, inclusief droogloopmat, of inclusief zowel plinten als droogloopmat? Wij zorgen dat alles mooi wordt afgewerkt.
Planning en wensen – Wanneer wil je het laten doen? Zo snel mogelijk, binnen 1 maand, binnen 3 maanden of heb je nog geen haast? Ook vragen we of er een bestaande vloer verwijderd moet worden en of je de vloer wilt laten leggen of alleen materiaal nodig hebt.
Contact voorkeur – Hoe nemen we het beste contact met je op? Per e-mail, telefoon of maakt het niet uit?
Extra informatie – Heb je bijzonderheden, opmerkingen of wil je foto’s of een plattegrond uploaden? Dit helpt ons om je nog beter te adviseren.
Offerte ontvangen – Na het invullen ontvang je binnen 24 uur een complete offerte op maat. Hierin staat alles duidelijk omschreven: materialen, legkosten en planning.
Akkoord en planning – Ben je akkoord met de offerte? Dan plannen we samen een moment in dat jou uitkomt. We bellen je altijd om de details door te spreken en de afspraak te bevestigen.
Betaalmogelijkheden
Betalen doen we natuurlijk veilig en zonder gedoe. Je kunt kiezen uit iDEAL, Apple Pay en SprayPay. Allemaal zonder extra kosten natuurlijk! Je kunt meer informatie vinden op onze pagina “Betalen“.
Toch persoonlijk advies nodig?
Heb je vragen, opmerkingen of tips? We horen het graag! Wil je liever even sparren over welke ondervloer het beste bij je past? Bel ons gerust op +31495234450, chat met ons of mail naar klantenservice@vloerweert.nl. We helpen je graag verder!
Let op: aan de offerte-aanvraag kunnen geen rechten worden ontleend. In 95% van de gevallen klopt de berekening, maar elke situatie is anders. Wil je extra zekerheid? Stuur dan je plattegrond of tekening naar ons toe, dan rekenen we het precies voor je uit.